Ml. celky finančně podporuje město Sokolov
10.9. 2019 | Klub | Tomáš Bouda
Sezonu zahájilo setkání s partnery

Sezonu zahájilo setkání s partnery

Bez jednoho dne přesně po roce. Restaurace na golfu opět hostila setkání HC Baník Sokolov s partnery.

Dvacítka hostů z řad partnerů se sešla v páteční podvečer v Restauraci na golfu. Zde Baník pořádal setkání s partnery, které nahradilo tiskovou konferenci.

Všechny přítomné nejdříve přivítal prezident klubu Václav Dobřemysl, který zároveň informoval o největších změnách a zároveň neopomenul poděkovat městu Sokolov za rekonstrukci kabin. Po něm již vystoupil trenér A-týmu a sportovní manažer Baníku Karel Mlejnek, který nastínil, jakým směrem by se měl klub ubírat. Zároveň představil novou vizi klubu, která je postavena na hesle „Žijeme s Baníkem“. Hlavními cíli jsou profesionalizace, stabilizace a zkvalitňování klubu, stabilizace A-týmu, mládeže a divácké podpory.

Baník chce vychovávat nejen dobré hokejisty, ale především dobré lidi pro život. Vše by mělo být postaveno na hodnotách, kterými jsou respekt, jednota, zodpovědnost a tvořivost. Zároveň Karel Mlejnek představil projekt „Life skills“, který bude klub provázet po celou sezonu, a i po ní. Lektoři budou dětem z mládež Baníku pomáhat se učit, jak se chovat v různých životních situacích. Od první pomoci až po péči domácnost nebo vaření. Prvními lekcemi bude Timemanagment, studijní dovednosti, vyjednávací schopnosti, regulace emocí a duševní zdraví.

Hráči z řad A-týmu budou přes sezonu působit také jako patroni jednotlivých týmů mládeže. V reprezentačních přestávkách tak budou mládeži k dispozici svými radami, ale také se zúčastní tréninků a případně budou s týmy i na střídačce během utkání. I toto by mělo mladé hokejisty motivovat k naplnění hodnot, na kterých chce klubu stavět.

Po rekonstrukci kabin bude kladen také velký důraz na úklid kabin a udržování čistoty na stadionu.

Cíle A-týmu jsou stejné jako v loňské sezoně. Tým chce jít do každého zápasu s tím, že v něm chce vybojovat vítězství a také se prezentovat atraktivním herním stylem, který bude bavit divák a rozdávat jim radost. Podařilo se naplnit další cíl a tím bylo, že první ligu si zahrají hráči, kteří ji vybojovali. S profesionální kariérou skončili Petr Hruška, Tomáš Závorka, Vojtěch Šik a David Hruška. Martin Trapl a Ondřej Pajk by měli nastupovat v nižších zahraničních soutěžích. Jinak kádr Baníku zůstal pohromadě. Doplnili ho pak hráči, kteří v Baníku již působili. A to je další z cílů Baníku. Aby kádr A-týmů byl složen především z odchovanců a hráčů, kteří mají vztah k regionu. Kádr je pak doplněn hráči z jiných koutů republiky, kteří mají ambice, chuť pracovat a charakterově zapadají do koncepce klubu.

Ke klubové kultuře bude i nadále patřit dresscode na zápasy, společné večeře či chování a vystupování na veřejnosti a v médiích.

Po Karlovi Mlejnkovi pak vystoupil i Petr Holejšovský, který nastínil plány u mládeže. Baníku se po letech podařilo přihlásit do všech ročníků mládežnických soutěží a bude tak působit v žákovské lize. Velkou posilou do řad trenérů je příchod Marka Brzobohatého, který bude zároveň šéftrenérem pro žákovské kategorie. Petr Holejšovský znovu zopakoval, že cílem klubu je vychovávat nejen úspěšného sportovce, ale především člověka. Důraz pak bude kladen na dodržování klubových hodnot.

Tomáš Bouda pak za marketingové oddělení pak vyzdvihnul podíl partnerů a fanoušků na úspěšné loňské sezoně. Klub chce i nadále upevňovat vztahy, jak se sponzory, tak s fanoušky, a to v přátelské rovině.

Novým projektem je tzv. Sokolí rodina, což je projekt, kdy i fanoušek z řad fyzických osob se může stát malým partnerem klubu a čerpat určité výhody. Tito fanoušci v nejbližší době obdrží mail či sms zprávu o tom, jaké výhody na ně čekají.

Mimo rekonstrukci kabin se díky fanouškovi Karlovi Plačkovi podařila částečná renovace a vyčištění sociálních zařízení, byl vybudován tzv. Clubroom, tedy kavárna, která bude sloužit pro rodinné příslušníky hráčů, partnery, ale také pro členy Sokolí rodiny. Fanshop pak byl přestěhován o pár metrů dále.

Baník se i nadále bude účastnit charitativních akcí. Nejbližší bude při prvním domácím utkání, kdy bude částka odpovídající 10% výtěžku ze vstupného věnována malému Adámkovi (www.adamkovacesta.cz). Klub chce také pokračovat v marketingových akcích pro diváky. Novinkou pak bude, že klub začne spolupracovat se společností Ticketportal a vstupenky na domácí utkání tak bude možné zakoupit na internetu nebo v předprodejních partnerských místech.

V závěru setkání pak byl představen kádr A-týmu po prvoligovou sezonu po 22 letech.

Partnerům bylo také poděkováno za podporu a všichni byli pozváni na novou sezonu.

(foto: Medeor KV)

Krátké zprávy
18932391/0100
Činnnost mládeže je realizována za podpory:


Hlavní partneři sokolovského hokeje: