Ml. celky finančně podporuje město Sokolov
9.8. 2022 | Klub | Tomáš Bouda
Neformálně s generálním manažerem

Neformálně s generálním manažerem

Po týdnu opět pravidelný sloupek Mgr. Davida Soukupa, ve kterém se generální manažer tentokrát věnuje významu úvodních přípravných zápasů, občerstvení na stadionu, streamům či prodeji permanentních vstupenek.

Tak zase po týdnu. Máme za sebou první dva přípravné zápasy A-týmu. Tyhle úvodní zápasy jsou více než jakékoli jiné zejména o tom, dobře se připravit na sezonu a dobře trefit širší kádr. Jak přípravné zápasy půjdou dále, bude to už i o herních variantách i o finálním dolaďování sestavy. Zhruba za dva týdny bychom chtěli udělat další rozhodnutí směrem ke složení kádru. Ale uvidíme, to se ještě bude vyvíjet.

K občerstvení na zimním stadionu. Máme nějaké výstupy z ankety, máme nějaké své představy. Určité limity pro provozovatele a spotřebitele samozřejmě z druhé strany přináší ekonomické souvislosti. Plánujeme jednání, spíše více jednání a s více stranami včetně města a snad nějak nastavíme pravidla, aby se to ekonomicky zvládalo a kvalita občerstvení byla co nejvyšší.

Další věc, kterou bychom rádi nějak posunuli, tak jsou online přenosy, statistiky, streamy. První věc je, že to řeší externí firmy a my máme poměrně malý prostor. Nicméně chceme být s veškerými poskytovateli těchto služeb v kontaktu, vyladit komunikaci a poskytneme jim maximální podporu a součinnost, aby vše mělo kvalitu. Byť nám to paradoxně třeba odebírá návštěvníky. Na druhou stranu chceme umožnit těm fanouškům, co na stadionu z nějakého důvodu nemohou být maximální možnosti a kvalitu přenosu zápasů a informací. K dnešnímu standardu to patří.

Zahájili jsme prodej permanentek, nemusel by být problém po nejúspěšnější sezoně překonat rekord v počtu prodaných kusů, protože ta čísla máme historicky opravdu velmi nízká. Tak ale uvidíme, šli jsme tomu naproti i tím, že permanentka v sobě nese poměrně výhodný algoritmus ceny a počtu zápasů v porovnání s nákupem vstupenek na jednotlivá utkání. Na druhou stranu bohužel dlouhodobě ty počty prodaných karet jsou na takové úrovni, že spíše musíme spoléhat na to, že lidi přijdou na jednotlivé zápasy a jít tomu naproti jak kvalitou hry a výsledky, tak servisem i produkcí zápasů. Tak zase za týden.

Krátké zprávy
18932391/0100
Činnnost mládeže je realizována za podpory:


Hlavní partneři sokolovského hokeje: